duminică, 5 august 2012

Road Trip Noapte la mare, noapte la munte



Pe versurile binecunoscutei melodii folk Noapte la Mare...Noapte la Munte am decis sa...vad unde e mai cald:)

Drept urmare, la 2:30 am plecat somnoros nevoie mare, catre  mare. In 2h30' eram in Mamaia, pe plaja pregatit sa vad rasaritul de la ora 5. Dar de fapt el aparu pe la 6...nush unde am citit io ca s-ar scula la 5.

Asadar am avut 1h la dispozitie sa vad o Mamaie plina de discoteci inca deschise, cu muzica la maxim, o faleza plina de discotecari care mai de care mai cocheti sau beti, o plaja pe vremuri plina de nisip acum plina de sezloange, aceeasi plaja pe care isi varsau off-ul toti cei carora nu le-a priit bautura din discoteci.

In cele din urma apare si soarele...ii dau buna-dimineata, ma lasa sa-i trag cateva poze si
gata...se ridica sus pe cer si-ncepe sa arda. Si m-a tot ars pana pe la 11. Ce-i drept, din cauza trezirii timpurii am profitat de finetea nisipului si-am tras cativa pui de somn, asezonati cu 30-40' de balaceala in apa.



Dupa ora 11 deja soarele era insuportabil si parca zicea...duuuu-te si manancaaaa...duuuu-te si manancaaaa...Iar eu, invatat de mic sa ascult de cei mari, m-am dus.

Am fost si-am mancat ce-a mai buna Pizza de pana acum. La La Scoica. Si cum sunt un mare pizzar, pofticiunea din mine nu m-a lasat pana nu am luat inca o pizza rustica la pachet...sa am ce manca a doua zi. Deci un weekend doar cu pizza...si redbull :)

Buuun, pizza s-a gatat, burta s-a umflat...si-am plecat. Am bagat un redbullache si-am ajuns la Cheia. In cam 4h.

La Cheia, jur, parca era mai cald ca la mare :( Imposibil de iesit si plimbat p-afara...asa ca am preferat racoarea cabanei si-am bagat activitati de interior...pana duminica la 11.

Duminica am bagat un mic dejun, constand in jumate din pizza de ieri :) si am plecat spre Timisul de Jos, Dambul Morii - spre Canionul 7 Scari.
N-am mai fost de mult timp aici, sa tot fie fo' 7-8ani. Si am ramas profund dezamagit...mai bine nu veneam si aveam in minte imaginea aia placuta de demult...

Ce sa va zic...erau masini parcate de la DN1 pana...unde nu se mai putea. Pana la bariera...Cred ca daca nu era bariera urcau cu masinile pana la canion. Plin de gratare, "silicoanele" la vedere (bine-ar fi fost, da' erau numai "prospaturi" de varsta a3a) cu catei in posete, cu pantofi pe munte, cu cariucioru copilului in brate pana la canion...si tot asa.
Evident, la urcarea prin Canion...coada. Coada nenica...parca se dadea ratia. Am stat, am urcat si-am ales sa cobor pe ocolis ca sa nu mai dau nas in nas cu pantofaru-de-munte.

Durata estimativa: ~1h pana la Canion si intre 10-30' pe scari.

Si de aici, drum intins pana acasa. Si cam asta a fost. Frumos...daca nu-ti place marea sau daca nu gasesti cazare. Altfel, destul de obositor.

Sa va zic ceva si de drum...bunicel: 800km per total.
  • Taxa de Autostrada: 11 lei de masina si 8 lei de motocicleta.
  • Pe A2: Bucata Cernavoda-Medgidia se parcurge pe un singur sens de mers, pe o banda. Limita 100kmph. Se poate si depasi si se merge rezonabil. Ce mi s-a parut ciudat a fost ca la ora 4 dimineata autostrada era foarte aglomerata!!!
  • Pe A3: destul de liber sambata, duminica mai aglomerat...si inca mai sunt oameni care merg cu 70 pe autostrada :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu